  • Data: 2008-02-10 23:14:58
    Temat: Re: [mbank] eksport listy operacji do PDF
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Feb 2008 22:42:13 +0100, Piotr Hołda napisał(a):
    > Strasznie malkontencką masz postawę. Raz w miesiącu możesz dostać wyciąg
    > za darmo. Jeżeli chcesz, żeby serwery mailingowe pracowały dla Ciebie
    > codziennie, musisz zapłacić. Dla mnie to jest logiczne i bardzo w
    > porządku. Chyba, że ktoś sobie nie zdaje sprawy z nakładów, jakie trzeba
    > ponieść, żeby taką usługę uruchomić i utrzymywać.

    Jakoś BPH potrafił wysyłać maila po dowolnym zdefiniowanym zdarzeniu...
    Zgadza się, konto w BPH kosztowało (choć nie do końca - posiadając samą
    kartę kredytową można było dostawać maile i nic nie płacić za sez@m), ale
    biorąc pod uwagę że mBank liczył sobie złotówkę za wysyłanie maila raz!
    dziennie, to pewnie przy takich powiadomieniach by wymyślili dużo wyższą
    kwotę.

    P.S. Tak, marudzę, bo mi żal sez@ma :)

    Pozdrawiam,
    --