  • Data: 2011-11-08 09:06:09
    Temat: Re: mbank goni w piętkę
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup

    >jaki jest sens otwierania konta w banku ze slaba oferta depozytowa?

    Ale konto to konto a oferta depozytowa to inna bajka.
    Otwierając konto w mBanku nie interesowałem się wcale ofertą depozytową tego
    banku. Interesowały mnie opłaty a właściwie brak opłat związanych z kontem
    itp.

    >moze i jest, ale przez lata konkurencja innych bankow stala sie na tyle
    >silna, ze coraz trudniej przyciagnac klienta do banku, ktory nie ma tak na
    >prawde niczego rewelacyjnego do zaoferowania.

    Wydaje mi się że patrzysz z pozycji depozytariusza raczej a banki żyją
    raczej z osób które pożyczają a nie deponują. Oczywiście depozyty tez są
    konieczne ale pozyskać depozyty jest dużo łatwiej niż sprzeda kredyty

    >To chyba dyskusja jak o PKO, dlaczego ma klientow...
    Pewnie masz rację, aczkolwiek trochę śmieszą mnie wypowiedzi osób które
    wiedza lepiej od kierownictwa np Mbanku co dla mBanku jest
    najlepsze/najkorzystniejsze;))