  • Data: 2006-06-28 15:36:38
    Temat: Re: [mbank] hasła SMS
    Od: "Glenn" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e7u7ig$ive$1@news.onet.pl...
    > Glenn wrote:
    > [...]
    >
    > A mnie to "nieustalone" miasto obchodzi średnio. Interesuję się nim
    dopiero

    > Niemniej jednak nie można udawać problem nie istnieje, tylko dlatego, że
    > nie istnieje dla Ciebie.

    Można problem olać, jeżeli dotyczy przywołanego przez Ciebie Połańca.
    Powoływanie się na Połaniec jako uzasadnienie tezy, że nie da się używać
    SMSów przy autoryzacji jest delikatnie mówiąc śmieszne. Zwłaszcza, że inny
    sposób autoryzacji jest dostępny i mieszkańcy tak drogiego Ci Połańca mogą
    go spokojnie używać.