eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-) › Re: mbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-)
    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do
    nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-)
    Date: Sat, 28 Feb 2004 20:19:17 +0100

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No ja wlasnie czegos nie rozumiem. Czy manipulowanie tymi
    > forumlarzami mialo wplyw na cos? Bo z tego co czytalem - nie udalo
    > sie uzyskac przelwu od Myszki Miki. Jednym slowem manipulowalo sie
    > tym co na ekranie i tylko i wylacznie na swoim rachunku.

    Chyba na coś miało. AFAIR na www.sl0wik.com był jeszcze niedawno zrzut
    ekranowy, na którym można było sobie ustawić limit karty kredytowej na
    999999999,99 czy jakoś tak - mogę się mylić o dwa czy trzy rzędy wielkości
    :-)
    Zauważ też tempo zatykania tej furtki - dwa dni. A na forum mBanku byli tacy
    co pisali, że dodanie słownie jednej linii kodu (tzw. sprawa skaczącego
    kursora) wymaga długotrwałych testów, kosztuje majątek, nie ma uzasadnienia
    ekonomicznego itd.

    Bogdan B.