eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-) › Re: mbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-)
    From: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do
    nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-)
    Date: Sat, 28 Feb 2004 21:02:35 +0100

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:c1qpk9$f0m$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chyba na coś miało. AFAIR na www.sl0wik.com był jeszcze niedawno zrzut
    > ekranowy, na którym można było sobie ustawić limit karty kredytowej na
    > 999999999,99 czy jakoś tak - mogę się mylić o dwa czy trzy rzędy wielkości
    > :-)
    Limit mozna sobie zmienic dzwoniac do mlini:) I czego to ma dowodzic, wg
    Slowika tylko tyle, ze ktos kto zdobyl nasz login, haslo, liste hasel
    jednorazowych oraz karte debetowa, moze zmienic limit i wyczyscic konto!!
    ROTFL...

    No.... to w ten sposob rozumujac to wielkim bugiem jest mozliwosc
    wykonywania przelewow ( i nie jest wazne czy przy pomocy myszki na stronach
    transakcyjnych czy wpisujac te same dane do zmiennych przekazywanych przez
    formularz), Dlaczego???? Bo przeciez jezeli ktos zdobedzie moj login, haslo
    oraz liste hasel (czyli mniej niz w poprzednim przypadku) to moze przelac
    moje pieniadze na swoje konto. Bug jak pieron!!!

    > Zauważ też tempo zatykania tej furtki - dwa dni. A na forum mBanku byli
    tacy
    > co pisali, że dodanie słownie jednej linii kodu (tzw. sprawa skaczącego
    raczej usuniecie!!!
    > kursora) wymaga długotrwałych testów, kosztuje majątek, nie ma
    uzasadnienia
    > ekonomicznego itd.
    Bo nie ma!! Skaczacy kursor to taki ficzer, ktory powodowal, ze po
    zaladowaniu strony transakcyjnej kursor ustawial sie w polu Uzytkownik - dla
    mnie byla to bardzo fajna funkcja, ale... kilku ludzi na forum biadolilo, ze
    oni nie chca aby kursor po zaladowaniu sie strony ustawial sie w tym polu.
    Dla mnie zmiana bez sensu!