eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-) › Re: mbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-)
    From: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - jak pomanipulowac zmiennymi formularza tak by miec dostep do
    nieudostepnionych funkcjonalnosci ;-)
    Date: Sat, 28 Feb 2004 21:43:18 +0100

    I aby uscislic:
    > Chyba na coś miało. AFAIR na www.sl0wik.com był jeszcze niedawno zrzut
    > ekranowy, na którym można było sobie ustawić limit karty kredytowej na
    > 999999999,99 czy jakoś tak - mogę się mylić o dwa czy trzy rzędy wielkości
    zrzut jest na http://www.codehack.pl/mbank.html . Zauwazyc nalezy, ze
    Slownik uzyskal dostep do PANELU zmiany limitow SWOICH kart (takiej formatki
    na www), ale jak widac na zrzucie NIE udalo sie zmienic limitow (patrz:
    obecny limit dzienny/miesieczny). Jednyne co mogl to powpisywac sobie liczby
    w pola nowy limit dzienny/miesieczny - ale niczego to nie dawalo!!!!
    Jezeli zas chodzi i myszke miki, to mozna bylo (mozna nadal) tak podac nazwy
    zmiennych formularza, ze przelew na formatce bedzie mial nadawce myszka
    miki, ale... to takze NIC nie daje,bo po zatwierdzeniu przelew wyjdzie z
    naszymi danymi!!!!
    > Jednym slowem manipulowalo sie
    > tym co na ekranie i tylko i wylacznie na swoim rachunku.
    nie jest to wiec bug,
    a jesli tak to kazda funkcjonalnosc nim jest :))) np. mozliwosc przelania
    pieniedzy:))