  • Data: 2006-07-25 20:03:44
    Temat: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Od: "Pen" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam nadzieję, że jak sprawę załatwisz, to napiszesz o co poszło
    pewnie jak już będziesz miał ten telekod, to powiedzą Ci, ile razy dzwonili
    na jaki numer i z jakim skutkiem (powinni mieć taki obowiązek)
    a to, że pytają Cię o numer telefonu, nie znaczy że będą na ten dzwonić (bo
    jeśli go nie ma w Twoich danych, to nie zadzwonią)
    w Inteligo np. przy zamawianiu ponownej przesyłki startowej jest tak:
    'proszę podać numer, który jest w danych i pod którym będziemy się mogli
    skontaktować, jeśli nie zadzwonimy to trzeba numery uaktualnić i jeszcze raz
    złożyć zamówienie na zestaw'

    nie wiem jak jest w mBanku, ale spodziewać się należy, że może być podobnie