  • Data: 2004-01-26 16:03:50
    Temat: Re: mbank - którą byście bzyknęli
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak unikaja klikania kilkadziesiat tysiecy razy?

    Im dłużej o tym myślę, tym bardziej mi sie wydaje, że ta 'afera' z
    przelewami grosikowymi to jakaś jednostkowa sprawa wykorzystywana teraz
    jako zasłona dymna i temat zastępczy, nie warto się w wgłębiać, fakt jest
    faktem, opłata za przelewy będzie i już.

    A ktoś z moich znajomych mnie pytał niedawno - po co Ci tyle kont? A no
    własnie na takie sytuacje :) Teraz to kwestia jednego przelewu i juz
    jesteś gdzie indziej.
    --
    ______
    Pozdrowienia