    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5551dd8a$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Tue, 12 May 2015 15:24:42 +0200

    On 2015-05-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak. Też. I banku promującego nowoczesność,

    No, to gdzie reklamy ?
    Aczkolwiek mozna szukac klientow z polecenia.
    A tu widzisz, jak starzy klienci polecaja :-)

    Zreszta niedawno dzwonili z jakas ankieta ... dostali ocene 2 na 5 w
    kwestii polecenia, bo co tu polecac ...

    >rozbudowany mobile,

    g*, a nie rozbudowany ... on nawet podstawowy nie jest :-)

    >szybkość podstawowych operacji itp.

    Co Ty - rzecznikiem banku, czy tfurcow tego nowego jestes ?
    Szybkosc w nowym interfejsie ? Zarty jakies.
    A moze przetestujemy szybkosc na smartfonie z laczem aero2 :-)

    >Np. przy tak efektywnej wyszukiwarce przelewów
    >jaka jest teraz, to książka adresowa trochę traci na znaczeniu -
    >najczęściej
    >łatwiej jest po prostu wyszukać w historii i kliknąć ponów.

    Strasznie intuicyjny interfejs - chcac wyslac przelew do kontaktu
    znajdz sobie stary przelew :-)
    No dobra, bywa ze w telefonie tez tak robie ... ale to skutek tylko g*
    ksiazki kontaktow :-)

    A probowales to przy wiekszej liscie przelewow ?

    Co musze przyznac, to ze ten AJAX z listami, np historii, ma pewien
    sens. Ale efekt taki ze "nacisnij poprzednie" , nacisnij poprzednie,
    nacisnij poprzednie ...
    ale to jest w miare dobrze zrobione np mobilnej aplikacji Allego, w
    mbanku tak sobie ...
    A jaka intuicyjna jest odpowiedz "no pieknie, ale gdzie k*, jest stan
    konta po operacji ? "

    >Porównaj stary/nowy system pod względem ilości "klików" potrzebnych
    >do
    >wykonania przelewu.

    Kiedys porownywalem i wychodzila bardzo podobna.
    Z wyjatkiem przelewu z emaxa - tu mozna by programistow pochwalic, ale
    wielce intuicyjne to jest :-P
    No i czemu nie ma strzalki w druga strone ? A, bo to sie mbankowi nie
    oplaca :-)
    Na zmienianie kont w trakcie wypelniania juz tu narzekano ...

    >Skupiacie się na bóg wie jakich dziwach (np. edycja danych
    >adresowych)
    >robionych z przypadku raz na kilka miesięcy, zamiast zauważyć, że te

    Wprowadzanie nowego kontaktu tez wielce intuicyjne jest :-P

    >najprostsze i najczęstsze operacje w banku są teraz wykonywane dużo
    >prościej.

    Nie przypominam sobie, a sprawdzic juz nie ma jak ... tylko pomysl -
    czemu tylu narzekajacych na nowy interfejs, a jakos nikt nie narzekal,
    ze w starym bylo za duzo klikania ?
    Choc jesli dobrze kojarze, to jedna osoba faktycznie pochwalila nowy
    interfejs ... ale to bylo za szybki wybor z dlugiej listy odbiorcow,
    jakos nie chwalil, ze jeszcze szybciej odszukuje stary przelew :-)

    >Zawsze będzie grono malkontentów.
    >Kiedyś pamiętam jak darli szaty że XP taki zły.
    >Potem że Windows 7 zły, a XP najlepszy.

    Narzekalem na Win 3, troche bylo na co, narzekalem na nowy interfejs w
    95, w koncu sie przyzwyczailem.
    XP po trzecim SP bylo dosc dobre - klalem na nowy interfejs w 7. Na
    szczescie dalo sie wylaczyc.
    Teraz klne na Win8 - jak widac nie tylko ja, skoro MS sie ugial pod
    naporem klientow :-)

    >W sumie przy każdej większej zmianie "czegoś" pojawia się grono
    >wiernych,
    >którzy odkrywają, że to stare najlepsze i drą szaty. :)

    Nie wiem czemu mam chwalic np Aero - ze majac dluga liste otwartych
    okien nigdy nie moge trafic na wlasciwe ?
    Czy za to, ze pieknie wyglada i wzbudza "wow" na prezentacji ... ale
    klienci tez to juz maja, wiec nie juz nie wzbudza.

    Albo ten nowy interfejs Office - dobry, bo nowy ? Czy zly, bo nic nie
    jest na swoim miejscu ?

    J.