  • Data: 2013-02-23 13:01:06
    Temat: Re: mbank sie ugial (mozna wylaczyc paypass/paywave)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 22:19:25 UTC+1 użytkownik dizel napisał:
    > Przecież wystarczyło dać klientom wybór czy chcą z paypass/paywave czy
    >
    > zwykłą kartę i nie było by takiego szumu, ale widocznie tak musiało
    >
    > być.

    Banki nie dają takiego wyboru z prostego powodu- klienci nie są tym zainteresowani.
    Oczywiście jakiś promil użytkowników kart chciałby takiej funkcjonalności czy do
    wyłączenia używa wiertła lub żyletki.
    Ale to promile jak napisałem tak samo jak znikomy jest procent fraudów karcianych.
    Oczywiście cos tam gdzieś się zdarzy Samcik problem rozdmucha/wyolbrzymi(z czego
    zresztą słynie) i w na jednym czy drugim forum ludziska podyskutują. A normalni
    użytkownicy kart dalej ich używają a dla nich i im prościej tym lepiej.
    Przecież teraz już kart nie trzeba nosić wystarczy nalepka na telefonie czy sam
    telefon. I w tym kierunku płatności bezgotówkowe będą zmierzać.