  • Data: 2009-05-04 16:41:40
    Temat: Re: mbank - smsy dochodzą wam dzisiaj ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > W sumie to mam pytanie do osób które przeszły na esemesy: co się robi w
    > takiej sytuacji? Można jakoś "awaryjnie" wykonać przelew na mLinii?
    > Płatnie/bezpłatnie? Jak odbywa się weryfikacja (oby nie kodem sms, który
    > trzeba podyktować mLince)?

    Ja bym w Multi dokonał przez telefon i domagał się reklamacją zwrotu
    opłaty (o ile akurat ten przelew musiałby wyjść JUŻ - nigdy nie miałem
    takiej sytuacji).

    Dodam jeszcze, że na hasła sms przechodziłem zaraz po tym jak zaczęły
    one działać i ww. sytuacja (niemożność dokonania przelewu) nigdy mi się
    nie przytrafiła (kiedyś smsy przestały przychodzić jak się zacząłem
    bawić z limitami na KK ale to gdzieś tak dopiero po 30 czy 40 smsie).

    --
    Mithos