    From: KuFeL <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - ubezpieczenie niskiego wkladu mPLAN
    Date: Sat, 30 Oct 2010 02:42:10 -0700 (PDT)

    On 29 Paź, 23:54, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > Zak adam hipotetycznie e formu a zosta a ustawiona ze wzgl du na fakt e
    > wk ad w asny zosta przyj ty jako kapita sp acony. Byc mo e zak adali z
    > g ry e wszyscy biora kredyt na 100% i wtedy formu a by aby poprawna.
    > Niestety ktos chyba cos skopa (choc to do c nieprawdopodobne, ale juz nie
    > takie kwiatki widzia em).
    >
    > Anyway daj zna jako to posz o. Niezmiernie jestem ciekawy.
    > P aci e UNWW na pocz tku kredytu ? (sprawdz wszystkie pozycje)

    wyglada na to ze jednak blad jest po stronie mbanku. Po pierwsze:

    - maja balagan, bo maja przy okazji NWW przypisany inny numer umowy
    niz ten ktory my mamy
    - nie ma mozliwosci wprowadzenia NWW jesli nie byl on przedmiotem
    umowy
    - nie mozna odnowic ubezpieczenia NWW jesli de facto go nie bylo

    reklamacja zlozona w systemie
    kolejne wiesci we wtorek

    bede informowal, bo powiem szczerze ze sprawa dosc precedensowa.

    Pzdr,
    KuFeL