  • Data: 2004-03-02 21:16:03
    Temat: Re: (mbank) wniosek o kredyt - jak długo mam czekać ?
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> szukaj wiadomości tego autora

    R wrote:
    > Witam,
    > złożyłem wniosek o mplan w mbanku.[...]

    Czy masz w pobliżu jakieś Centrum Kredytowe mB?
    Złożone w necie wnioski są przekazywane koordynatorom/liderom
    regionalnym, następnie są rozdzielane do "obróbki" lokalnym doradcom
    kredytowym. Jeśli tak długo nikt się z Toba nie skontaktował, to
    przypuszczam, że siatka doradców w Twoim regionie jest kiepsko rozwinięta...
    Nie masz żadnych namiarów do 'wszechmogących' osób ?
    --
    luzyta