eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] złośliwość, pech czy coś innego? › Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
  • Data: 2006-01-21 08:49:06
    Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
    Od: "August" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:dqo3cg$ch3$2@kjonca.kjonca.bogus grupowicz Kamil Jońca napisał:



    > Właśnie przez to, że nie chcę oddzwaniania, to muszę czekć na przesyłkę.

    W Raiffeisenie przy kontakcie miałem tak:
    1. dzwoni operator.
    2. podaje mi bez problemu nazwisko i proszę o tefelon za 5 minut.
    3. dzwonię do banku, dowolny konsultant podaje mi, że w systemie jest odnotowana
    próba kontaktu ze mną przez tę osobę.
    4. osoba dzwoni ponownie, bez problemu poznaję głos.

    Nakład środków by wbić się w te 5 minut z tym samym głosem, nawet zakładając
    niemuzyczne ucho klienta, jest niewspółmierny do ewentualnego zysku wynikającego
    ze zdobycia danych osobowych.
    Rozumiem że w mBanku nie ma możliwości zrealizowania punktu 3. ?



    --
    S pozdravem,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1