eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana LOGINU w profilu zaufanymRe: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.ne
    ws.xs4all.nl!fdcspool3.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netne
    ws.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Subject: Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym.
    Udało się.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <8...@g...com>
    <6058387d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <6...@p...org.pl>
    <w...@e...not.valid>
    <6095260b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...net>
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Fri, 7 May 2021 14:08:48 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <m...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <60952dd0$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 193.0.86.186
    X-Trace: 1620389329 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 541 193.0.86.186:57703
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1946
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:656899
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.05.2021 o 14:04, Olin pisze:
    > Dnia Fri, 7 May 2021 13:35:39 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    >
    >> No to email czy login?
    >
    > Można się identyfikować jednym i drugim.
    >

    Ja się nie pytam, czym identyfikować, tylko czy podana procedura zmienia
    email czy login (a może można i to i to zmienić)?


    > Logujesz się starym "loginem", klikasz w odpowiednie miejsce,
    > zmieniasz metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz,
    > zatwierdzasz, zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz,
    > zatwierdzasz, autoryzujesz...
    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1