    From: Bungiel <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mille biznes - ktoś używa/używał?
    Date: Mon, 19 Jan 2009 01:51:57 -0800 (PST)

    On Jan 19, 2:21 am, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > "Bungiel" <d...@g...com> wrote in message

    b.googlegroups.com...

    > Jeśli prowadzisz działalność indywidualną (nie jako spółka), to możesz
    > spokojnie używać rachunku osobistego - zwykle banki dają dużo lepsze
    > warunki. Taka oferta Aliora, jak już im system zacznie działać, może być dla
    > Ciebie interesująca (wysokie oprocentowanie + darmowe prowadzenie i
    > kilka/naście operacji w miesiącu).

    Ano mam działalność indyw. Niektóre banki mają zapis w regulaminie, że
    nie można używać konta osobistego do rozliczeń firmowych (nie pamiętam
    które, mbank chyba też).
    W miesiącu wykonuję <10 operacji, zwykle tylko podatki + kilka
    rachunków, pojedyncze faktury (outsourcing). W mbanku wkurzają mnie
    płatne przelewy na konto osobiste (w mbanku) i ślamazarność z jaką
    ząłatwia się sprawy, których nie można wyklikać w systemie.
    Co do Aliora, czekam aż się ogarnie, bo jak na razie ten system to
    chyba głównie kręcące się kółeczka ;) Chciałem założyć tam konto
    osobiste (konkurs), ale po ponad miesiącu okazało się, że jedank nie
    da rady. Na razie więc trafili na moją czarna listę. Czas reakcji
    równie beznadziejny co mbank. Wolałbym coś bardziej "stabilnego".
    mBank jako system transakcyjny jest dla mnie bardzo wygodny (ale może
    to kwestia przyzwyczajenia, jestem tam od 2002).