  • Data: 2008-11-22 09:27:22
    Temat: Re: mlodzi lubia nowopowstale banki
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Kupisz taniej w innym miejscu lub taniej za gotówkę 5-10%. Tak to działa.
    > Odsetki i tak płacisz -- tylko nie widzisz tego. Marketing jak widać
    > działa :)

    Nie sądź innych po sobie. Gdyby można było gdzieś kupić taniej, to bym to
    zrobił.
    Chyba, że meble konkretnego producenta możesz kupić w "innym sklepie".
    Podobnie z plasmą - jeszcze kilka miesięcy później widziałem ją o kilkaset
    złotych drożej w "innych sklepach".
    Nawet teraz (o ół roku) nie jest łatwo kupić 50" plasmę Panasonica FullHD
    za 5200.
    Podobnież było z notebookiem Asusa. Nie znalazłem taniej...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret