  • Data: 2002-06-13 07:24:01
    Temat: Re: moim zdaniem to zlodziejstwo...
    Od: "Radek B" <r...@f...inv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "B@ton" <k...@p...onet.pl> wrote in message news:ae9e9a$j0r$1@news.tpi.pl...
    > BPH za rozpatrzenie wniosku o przyznanie/zmiane salda debetowego na rachunku
    > pobiera oplate w wysokosci 15PLN !!! Oplata ta obowiazuje od stycznia, tzn.
    > na poczatku bylo 30PLN ;(((
    >
    > Moim zdaniem to zlodziejstwo, ale pytam czy w Waszych bankach tez od takiego
    > wniosku pobieraja oplate i to tak wysoka?

    W moim banku na przyznanie kredytu odnawialnego (pożyczki w ROR) czekałem 10 minut
    od chwili złożenia wniosku (serio) i zapłaciłem 10 zł (1% :) od kwoty kredytu. W BPH
    _chyba_ są dodatkowe opłaty miesięczne za samo "manie" kredytu odnawialnego.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń '.inv' z adresu !