    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: moneybookers.com nie chce wyplacic kasy!
    Date: Mon, 16 Aug 2004 20:01:12 +0000 (UTC)

    lamer <l...@u...gazeta.pl> wrote:

    > Czy ktos moze mial podobna sytuacje? Czy powinienem sie martwic?

    A nie mowilem ze kazdy serwis typu Paypal (czyli przyjmujacy wplaty karta)
    predzej czy pozniej bedzie mial problemy (z definicji).

    > A moze juz mi kasa przepadla i powinienem wykupic domene
    > moneybookerssucks.com ?

    Wykup...

    Choc nie znam przypadku jeszcze by komus ukradli, to ich czasu odpowiedzi
    na problemy (wybierz jedno z "tydzien/miesiac/w ogole" - niepotrzebne
    skreslic) nie napawa optymizmem. Odciecie sie od e-gold to nie jest
    znak niczego dobrego. Jest oznaka pewnej polityki bezpieczenstwa serwisu.
    Naprawde bezpieczny serwis nie bedzie zabranial wyplat do e-gold czy
    Pecunix bo nie ma takiej potrzeby. Serwis w ktorym moze pojawic sie wadliwa
    kasa zabrania niezaleznych wyplat, bo wyplate robiona przez Moneybookers
    moga oni wstrzymac jesli maja watpliwosci co do pochodzenia (np czy
    jesli byla wplacona karta to za zgoda jej posiadacza). Gdyby pozwalali
    na wyplaty na e-gold nie mogliby takich wyplat wstrzymac. Jednak gdyby
    serwis byl bezpieczny (czyli na pewno nie mial nic wspolengo z kartami
    platnicznymi) nie byloby potrzeby nic wstrzymywac.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl