    From: Bartosz Bobrek <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mozilla, linux, mbank
    Date: Sun, 29 Sep 2002 21:41:24 +0200

    Marek J wrote:

    > Napisz na grupie, zawsze się dowiemy jak kuleje nasz polski Internet.
    >

    > --
    > Marek
    > /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:
    > /- Faza 1: zdobyć gacie
    > /- Faza 3: Zysk

    no to przykro mi, ale dałem się zbyć...
    jak mi koleś powiedział, że 'nic ale to nic' nie robili z siecią
    i że to pewnie 'gubią się pakiety na routerach między ups a
    mbankiem' to niestey ręce mi opadły.. szczęka, tylko adrenalina
    mi skoczyła.... musiałem głeboko oddychać.. czyli podsumowanie
    jest smutne. panowie od UPC umywają rączki, ale 'powiadomili już
    administratorów WAN' i będą szukać.....

    wymiękłem i nie byłem w stanie z panem dyskutować, że pakiety nie
    mogą się od tak 'gubić' po drodze....

    pozdrawiam

    --
    Bartosz Bobrek <b...@p...net>