  • Data: 2003-07-12 12:55:33
    Temat: Re: nabór pracowników na http://www.eurobank.com.pl
    Od: Zeus <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    co do stroju myszki miki to mam pewnosc bo dykutowalem z kobieta na ten
    tema chyba przez 5 minut i wreszcei powiedziala ze nie bedzie takiego
    czegos poprostu chciali sie dowiedziec czy za wszelka cena ktos chce
    pracowac itp co z tego wynika pozostawiam im do oceny mi sie udalo
    przekonac co dalej zobaczymy
    a coi do tych terminali to cos na wzor tych w przejsciu multi te
    calodobowe pewien nie jestem ale tak mi sie wydaje
    no i nie pamietam czy bedzie tam punkt kasowy ale chyba tak
    zreszta ta ekipa co rekrutowala to nie byli pracownicy banku sa z zew i
    zajmuja sie tylk szukaniem ludzi "lowcy glow"
    a co do oferty skoro beda w centrach handlowych to raczej musza byc
    tansi od citi ale jak daleko kto to wie pewnie jeszcze tego nie ustalili
    miesiac temu nie mieli jescze ustalonego logo i to co nam pokazywali to
    byla propozycja chyba ktora nie przeszla (duzo czerwieni)
    no ale takiego vczegos jeszcze nie bylo zobaczymy kto wiem moze sie
    dobrze przyjmnie tak jak mbank (choc jego sukcesu chyba nikt nie
    osiagnie :-) )
    mam pytanko czy we wroclawiu w galerii dominokanskiej jest jakis bank??