  • Data: 2004-09-26 19:03:28
    Temat: Re: naciagacze w Lukas Bank-gdzie i jak reklamowac?
    Od: Glenn <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie trzeba,.... a Ty podpisujac umowe ktora liczy kilka stron czytasz od deski
    > do deski kazdorazowo i uwaznie analizujesz jej tresc?

    Tak - zawsze tak robie. Poza tym jak mam potwierdzic swoim podpisem, ze
    cos przeczytalam to to czytam. To chyba nic niezwyklego?

    > w tym przypadku bylo podobnie...konta sa
    > albo bezplatne albo platne ...praconica mowila ze bezplatne wiec po co czytac
    > za kadym razem cala umowe???

    Nie cala UMOWE, tylko ten fragment TARYFY, ktory mowi o oplatach za
    interesujace nas konto.

    >...CZY INFORMACJA USTNA UDZIELANA KLIENTOWI PRZEZ
    > PRACOWNIKA BANKU JEST NIEZOBOWIAZUJACA ????...jezli nie jest i umowa stanowi
    > inaczej to jest to zwykle dziadostwo i naciagactwo!!!

    Byles przy tej sytuacji? Slyszales o co pytala Twoja znajoma i co
    powiedziala pracownica? Pewnie nie, ale za to z pelnym przekonaniem
    piszesz o naciagactwie.

    > ..pracownica zapewniala ze zamykanie konta jest zbedne "bo to nic nie
    > kosztuje" i kiedys sie moze przydac..pisalem o tym juz w tym watku kilkakrotnie

    To, ze Ty to pisales wielokrotnie nie zmienia faktu, ze nie byles
    swiadkiem - znasz sprawe z relacji swojej znajomej. Wiec Twoja 100%
    pewnosc jest co najmniej dziwna