eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinajgorsza obsluga rachunku via i-net › Re: najgorsza obsluga rachunku via i-net
  • Data: 2004-07-14 07:45:47
    Temat: Re: najgorsza obsluga rachunku via i-net
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jarosław Lech wrote:
    > Użytkownik "Piotr W" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:cd1g5e$f04$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> prowokacyjnie wszczynam dyskusję :
    >> który bank oferuje najgorszą obslugę rachunku via i-net
    >> najgorszy czyli: najmniej czytelny
    >> 1. proponuję InvestBank rachunek MM
    >> ( dostęp pasywny )
    > Zdecyduj się: _obsługa_ przez Sieć czy podgląd (rachunek pasywny)?
    > Te drugie (poza InvestBankiem, jak widzę) jeszcze istnieją?
    Hi, hi,
    Ja tak mam w Millenium, nie zrobiłem karty E (i nie mam PIN2), bo mi na
    grzyba a dostęp do konta mam. I mogę sobie tylko oglądać co się dzieje.

    JM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1