eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinajgorsze banki - ktore to?Re: najgorsze banki - ktore to?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Date: Sun, 17 Mar 2002 17:36:49 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 54
    Message-ID: <a72gmi$77m$1@news.tpi.pl>
    References: <a71nsh$mek$2@news.onet.pl> <0...@n...onet.pl>
    <a71rib$r13$1@news.onet.pl>
    <X...@1...117.44.13>
    NNTP-Posting-Host: fw254-hutnicza.proterians.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1016382995 7414 195.117.150.254 (17 Mar 2002 16:36:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Mar 2002 16:36:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:170788
    [ ukryj nagłówki ]

    > Od kiedy to jest inna bajka ? W Pekao SA VIP'ow traktuja tak samo jak
    zwyklych
    > klientow tylko czasami jest odzielna obsluga. Przyklady z zycia wziete:

    Zdarza się faktycznie- nawet częściej niż rzadziej :-(, ale zakładam, że
    jako vip można się umówić na dowolną godzinę, więc mozna tego uniknąć.

    > - zadzwonilem i poprosilem o przygotowanie zaswiadczenie o obrotach na
    rachunku
    > informujac ze po odbior przysle kierowce. Moim ogromnym zdziwieniem bylo
    kiedy
    > kierowca przywiozl zaswiadczenie bez zadnej koperty czy innego
    zabezpiczenia.
    > Dokladnie wszystko wyczytal czarno na bialym na temat mojego prywatnego
    konta, brak
    > jakiegokolwiek pomyslenia ze strony obslugi VIP'owskiej,

    Opieprzyć opiekuna rachunku za bezmyślność i napisać reklamację na głupote
    obsługującego.

    > - ostatni dzien miesiaca, pragne dokonac przelewu jednak nie mam czasu
    odwiedziec
    > oddzialu, dzwonie i pytam sie czy jesli przesle kierowce z upowaznieniem i
    pismem
    > czy przelew bedzie dokonany, wczesniej co miesiac dokonywalem identycznych
    zlecen co
    > mozna zobaczyc w histori rachunku, otrzymalem pozytywna odpowiedz. Pomimo
    > dostarczenia papierow przed zamknieciem oddziwlu, przelew nie zostal
    wykonany
    > poniewaz "...musze sie stawic osobiscie",

    TeleVip- usługa pozwalająca dokonywania przelewów na telefon- miło prosto i
    przyjemnie.
    Tylko trzeba znać ofertę swojego banku.

    > - pomimo licznych prosb i pism aby cala korespondencje przesylano na adres
    firmy
    > poniewaz nie mam czasu biegac na poczte i odbierac polecone listy,
    wszystkie sprawy
    > zwiazne z kartami przesylane sa nadal na adres domowy.

    Napisać reklamację - podać adres firmowy jako korespondencyjny.

    > Zalamalem rece i szukam nowego banku ktory umie obslugiwac klientow z
    wiekszymi
    > obrotami na koncie.

    Jasne- gdzie indziej będzie lepiej ?
    Przy nieznajomości oferty danego banku można wpaść z deszczu pod rynnę.
    Ztcw. to dobrą obsługę vip ma pko bo sa- poza tym równie duza sieć
    bankomatów, więc może będzie lepiej.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1