eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinajlepsze (lub najmniej beznadziejne) konto oszczędnościowe dla firm - w którym banku? › Re: najlepsze (lub najmniej beznadziejne) konto oszczędnościowe dla firm - w którym banku?
    Date: Fri, 05 Sep 2014 18:02:19 +0200
    From: mx <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: najlepsze (lub najmniej beznadziejne) konto oszczędnościowe dla firm -
    w którym banku?

    On 05/09/2014 13:57, zarząd komplementariusza wrote:
    > zdaję sobie sprawę że ogólnie mówiąc oferta rachunków oszczędnościowych dla
    podmiotów wpisanych do KRS jest po prostu beznadziejna, odsetki żałośnie niskie, a
    często warunkiem założenia takiego rachunku jest płatny rachunek firmowy.

    > mam pytanie do tutejszych znawców:
    >
    > w jakim banku założyć firmowe konto oszczędnościowe?
    > niestety, musi to być konto firmowe, nie może być osobiste

    MERITUM - wszystko free, nie oszczędnościowe, ale lokaty 1/3/6/12m -
    2,7/2,8/2,9/3,0%
    Zakładanie trwało długo (pisałem, ale to dla ZZ) ale jest IDEALNE. Jakby
    co chętnie wezmę 70 za polecenie.

    Pzdr. mx