eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinajtansze ( w skali roku) konto firmowe/karta do platnosci online › Re: najtansze ( w skali roku) konto firmowe/karta do platnosci online
  • Data: 2008-01-01 11:11:51
    Temat: Re: najtansze ( w skali roku) konto firmowe/karta do platnosci online
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znaczy się cennik swoje a system bankowy swoje??

    cytat z wyciągu

    2007-11-05 1857 Prowizja - wydanie kolejnej karty Opłata -1,59

    przy czym kolejna w moim przypadku znaczy dokładnie wznowienie karty,
    poprzednia utraciła ważność i mam tylko jedna kart do konta.

    I tutaj mamy piękny przykład czym się różni praktyka od teorii