eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki=== najwyższy limit kredytowy w rachunku firmowym - gdzie? ===Re: === najwyższy limit kredytowy w rachunku firmowym - gdzie? =
  • Data: 2007-10-15 07:58:42
    Temat: Re: === najwyższy limit kredytowy w rachunku firmowym - gdzie? =
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pako" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fev3hs$kjq$1@inews.gazeta.pl...

    > i znowu nie rozumujesz czytanego tekstu, przez wpływ rozumie się faktyczny
    > wpływ środków na konto firmowe a nie zabawa z kolegami w fakturowanie.
    > Gdyby banki dawały kredyty na podstawie faktur to by już dawno ich nie
    > było, dzięki właśnie takim, firemkom.

    Ja myślałem, że Ty masz jakiś słaby dzień wczoraj. Ale to chyba jednak nie
    to. Za fakturą na odpowiednio wysoką sumę powinien iść przelew bo istnieje
    limit rocznych rozliczeń gotówkowych z tym samym kontrahentem. Wprawdzie
    żadnej konkretnej sankcji za rozliczenia gotówkowe w praktyce nie ma, ale
    domyślnie przyjmuje się, że rozliczenie w takim przypadku następuje w formie
    bezgotówkowej. Czy teraz jest to jaśniejsze?

    Powiem Ci delikatnie tak: w tym podejściu furory na grupie raczej nie
    zrobisz. Może zmiana nicka połączona ze zmianą stylu wypowiadania się? :-)

    marekz