    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nie-Dobre konto nie zwraca za iskanie?...
    Date: Tue, 11 Oct 2011 22:19:56 +0200

    "Dominik & Co" j70vfq$goe$...@n...onet.pl

    > A Józek to spożywka czy stacja benzynowa?
    > Tak tylko pytam...

    Mnie mówili, że wszelkie sklepy wielkopowierzchniowe.

    -- A Tesco i Lidl?
    -- Jak najbardziej!!!

    Zresztą -- czy ja mam jakieś pretensje? ;)

    Iskownica należy do tego, co real_z_przyjemnością -- te same
    karty keszbeczne honorują i dają na nie punkty... Choć tyle
    lat kupuję i w realu, i w iskownicy -- nie ma ich karty...

    A gdy mówię przy kasie, że nie mam, odpowiadają:

    -- To niedobrze!
    -- Dlaczego niedobrze?
    -- Bo szybko można nastukać punkty, które
    zmieniany na prezenty lub na złotówki...

    Czasami na mnie patrzą przy kasie tak, iż widzę, że im bardziej
    żal niż mnie tego, że ja nie mam ich karty keszbecznej...
    Ostatnio nawet torby mi dają za free w realu. :)

    Wiem -- czy można postopniować lub wzmocnić ten żal?...
    Jestem wszak orędownikiem usystematyzowania i uporządkowania ,,bardzowania''...

    Ale jestem nim na wiecu, a tutaj jest życie_powszednie, równoległe do wiecowego. ;)

    > I tandeta na dokładkę (kiedyś zrobiłem poważny błąd i kupiłem tam łóżko).

    W sprawach łóżkowych trzeba zachować ostrożność... Mnie dziś (; oszukali... ;)
    Na półce -- cena 69 złotych z groszami przekreślona i postawiona obok niej nowa
    cena -- 50 złotych, ale w kasie okazało się, że tylko 35 złotych... I tyle też
    skasowali, i na tyle dali fakturę...

    Co za świat!! Gdzie ja wyrobię nakazane limity złotówkowe na kartach? ;)

    -=-

    Co kupiłem tam z łóżkowych spraw? Wełnę (oni mówią, że to kołdra, ja -- że
    prześcieradło lub cienki :) pled) do łóżka. Ma to wymiary 200 cm na 135 cm. :)
    Moje łóżko ma materac o wymiarach 140 cm na 200 cm, więc pasuje... Wełenka
    świetna i ciepła!!! Poprzednią taką kupiłem za 50 złotych, więc drożyzna
    coraz straszliwsza!!!

    Wełna nie brudzi się tak jak bawełna, ale mimo tego -- lepiej mieć więcej
    i móc częściej prać... :) Gdybym na czas (w sklepie) załapał, że skasowali
    mi tylko 35 złotych -- kupiłbym tego więcej. :) Tak to jest, gdy człowiek
    wierzy bez sprawdzania i bez słuchania tego, co mówią, bo pamiętam, że
    dziewczyna podała słowami, ile mam zapłacić. :)

    Inna sprawa, że teraz (od kiedy kupiłem klimatyzator jednoczęściowy)
    dla mnie suszenie w mieszkaniu to mały pan ;) pikuś. :)

    Pralka pojemna (7 kg, choć slimna) z dużymi drzwiami, w mieszkaniu sucho...
    Klimatyzator tak cichy, że na zewnątrz mieszkania go nie słychać, więc mogę
    go włączać także po zmroku -- na przykład teraz pracuje i suszy spodnie
    powieszone :) w garderobie. :) Pralka tak solidnie wiruje, że cienkich
    bawełnianych spodni w ogóle nie trzeba już suszyć po odwirowaniu i można
    by je od razu prasować, lub nawet włożyć bez prasowania... :) Mocniej
    potrafię zmoczyć ubranie pocąc się....

    -=-

    Gdyby tak jeszcze drożyzna ;) objęła spanie (wiem -- są agroturystyki)
    i nowe samochody. Ponoć nadal salony sprzedają rocznik 2010, czyli
    ludziska czują ;) nosem nadchodzenie nowej ery -- tanich aut ze Wschodu...

    Może za 5 lat kompaktowe auto (Nowsze Volvo S40 przykładowo) będzie
    kosztowało w salonie 30 tałzenów dzisiejszych złotówek w wersji nadającej
    się do jeżdżenia -- czyli: 170 KM w sześciocylindrowym Dieslu; siedmiobiegowa
    automagiczna skrzynia biegów; podgrzewane fotele; otwierane okno dachowe;
    wszelkie ABS/ESP/ASR; klimatyzacja; kamery pokazujące to, co z tyłu
    samochodu; automagi parkujące; nagłośnienie TopHajFi łącznie z dziurami
    typu USB/SDHC; kolor nadwozia niestandardowy... :)

    -=-

    Żyć nie umierać! A durny Lepper powiesił się... :)
    I to na deficytowym sznurku od snopowiązałki, w czasie żniw!!!
    Od piątego sierpnia wierzę w to, że Lepper był głupi. :)

    -=-

    Co do ręczników z Jyska -- dokupiłem dziś 12 nieco mniejszych,
    ale dwakroć tańszych. :) (50 cm na 90 cm) Drożyzna -- ot co!!!
    Wkrótce nie będę miał gdzie trzymać tych ręczników... :)

    Spakuję sobie kilka toreb podróżnych na wszelki wypadek -- ręczniki,
    szczotki i pasty do zębów, mydło z szamponem, bielizna na kilka dni,
    reszta ubrania na kilka dni (kilka par spodni, kilka swetrów itd...)
    i w razie czego będę gotowy stale do DROGI!!!! ;)

    Drożyzna!!! ;) Na dodatek zasrana, :) bo o czystą ubikację publiczną coraz
    łatwiej! Czasami można znaleźć takie WC, które: podnosi deskę sedesową;
    spuszcza wodę nie tylko w sedesie, ale i w umywalce; spuszcza na ręce
    mydło w płynie;, otwiera drzwi wejściowe, aby nie brudzić rąk... :)

    Jeszcze żeby tak mieć duży dom i duży garaż, a w nim kilka samochodów
    stale czystych :) i gotowych do DROGI, zatankowanych pod sam korek,
    sprawnych, całkiem nowych... Pod kolor ubrania i nastroju...

    -=-

    Wracając do dobrych cofek -- z Auchan, Carrefour, Lidla itd. dostaję
    chyba całe zwrotki. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'