  • Data: 2002-05-04 12:45:51
    Temat: Re: [nie OT] mBank
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ab0k7c$oer$1@news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie,
    >
    > jesli ktoś z Państwa by był zainteresowany założeniem konta w mBanku
    > www.mbank.com.pl i chciałby podać ciąg cyfr osoby polecającej to
    zapraszam.
    > Ostatnie 8 cyfr:
    > 24998408

    To juz kolejny post tego typu od wczoraj... Pisalem tu wielokrotnie, ze
    jestem przeciwny sprzyjaniu spamowi przez Inteligo, dzis pierwszy raz
    apeluje do mBanku... Prosze o wprowadzenie do regulaminow promocji zapisow,
    ktore beda wykluczaly mozliwosc otrzymania nagrody przez osobe spamujaca.
    Wiem, ze kilka osob z rady mBanku czyta pbb i mam nadzieje, ze popra ten
    apel :).

    Maciej