  • Data: 2002-08-21 14:38:57
    Temat: Re: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
    Od: RobertS <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Karol Żwiruk" napisał(a):

    > ano, zanim się zarejestrujesz to poważnie przemyśl temat - bo potem mogą być
    > właśnie takie problemy ;-) Jeżeli właściciel(ka) sim+'a zna hasło to po
    > Tobie ;-) - może codziennie doładowywać sobie konto 3x po 150 pln ;-)
    > Natomiast jeżeli nie zna hasła to sie nie przejmuj.
    zeby poczatkowe haslo zmienic musze miec fizyczny kontakt z komorka

    > powiedzieli Ci to co jest w regulaminie, trzeba było przeczytać zanuim
    > zgodziłeś sięna tą usługę !!!
    na to sie nie zgodzilem, regulaminu na bankomacie nie bylo
    wybralem opcje doladowanie simplusa zarejestrowalem sie i kicha - zeby
    cokolwiek zrobic to musze miec kontakt z komorka, albo zaufac tej co
    komorke posiada (a nie ufam)

    + tez usiluje do nich dotrzec
    --
    roberts