  • Data: 2005-05-26 09:02:57
    Temat: Re: nielegalne kopiowanie karty płatnieczej
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco"

    > Z całym, jak najbardziej należnym, szacunkiem - kilka weekendowych
    > slipów:
    > nowo otwarty (w czwartek albo piątek) sklep KappAhl w warszawskiej
    > Promenadzie: żadnych gwiazdek, pełen numer karty;
    > apteka Super_Pharm - analogicznie;
    > delikatesy Alma - jak wyżej;
    > stacja benzynowa BP na Fieldorfa - zgadnij :-p ;
    > sklep z winami na Szaserów - podobnie.
    > Gwiazdki wykryłem w Media Markcie i w perfumerii Douglas na
    > Chmielnej.
    > To tyle w kwestii gwiazdek

    widze ze obracamy sie w tej samej okolicy Goclawia :-)
    ja na swoich slipach widze w 50% gwiazdki
    - na wszystkich POSach eService
    (Apteka Compositum na Meissnera, ogrodniczy - Wawer Garden,
    Faktoria odzieżowa na Terespolskiej i sklepik osiedlowy
    - w Statoilu na Fieldorfa, choć nie ma nadruku eSevice
    Trzy slipy z Pocardu maja pelny numer (OBI, Orlen i Ogrodniczy a Al.
    Krakowskiej)
    *** blad ***