  • Data: 2002-08-05 09:27:44
    Temat: Re: niemiecki media markt - niewiarygodne
    Od: Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Urbanelis napisal:
> [...]

    A Grzegorz mu odpowiedzial:
    > Albo nie miałeś wystarczającej ilości pieniędzy na koncie, albo mieli jedną linię i
    > dodatku zajętą przez faks w danej chwili ;-))
    > Maestro Pekao NIE MA LIMITU operacji bezgotówkowych. Kapewu ?

    > Nie szok, tylko bicie piany.

    Niezupelnie. Mialem podobnie we wschodnich Niemczech w ub. roku. W wielu
    sklepach byly tylko znaczki EC, w zadnym z tych miejsc nie dzialalo
    Maestro Pekao SA, ktore ma nadrukowane taki sam znaczek. Komunikaty z
    terminali byly rozne, ale transakcja nie doszla do skutku w zadnym z
    ponad 10 przypadkow (sprawa mnie zaintrygowala i probowalem w roznych
    miejscach, nawet w roznych miastach). Nawet sie kasjerki dziwily :-) Nie
    bylo problemu z wyjmowaniem gotowki z bankomatow z logo Maestro. Moze
    ktos lepiej siedzacy w temacie bedzie wiedzial dlaczego tak jest, ale
    fakt jest faktem.

    Pozdrawiam,

    --
    Andrzej