eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniepiśmienna niższa kultura bankowościRe: niepiśmienna niższa kultura bankowości
  • Data: 2019-06-06 08:47:44
    Temat: Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:58:48 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:29:20 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > > W dniu 05.06.2019 o 19:07, nowyjestem pisze:
    > > > matka spłaca kredyt przed terminem, wysyła do banku list polecony w krórym
    wskazuje rachumek bankowy na który bank ma zwrócić pieniądze po rozliczeniu kredytu
    > > >
    > > > bank olewa ten list i wysyła sma-a że klienka ma zadzwonić
    > > >
    > > > mam pytanie: czy banki muszą przestrzegać prawa bankowego czy nie muszą?
    > > > skoro umowę zawarto pisemnie to pisemnie sie ją wypowiada i bank powinien
    > > > uznać taką formę rozwiązania umowy.
    > > >
    > > > a może jestem w błędzie? Może coś się zmieniło?
    > > > może wystarczy że prezes zarządu aliora złoży w imieniu banku
    > > > oświadczenie, np.: "oświadczam że ch... kładę na polskie ustawy..."
    > > > i może wtedy już nie musi przestrzegać polskiego prawa?
    > > >
    > > A zadzwoniła? Bo może zrobiła błąd w numerze rachunku albo zapomniała
    > > podpisać dokument i dlatego ktoś zamiast wysłać do niej list chce coś
    > > tam uzgodnić.
    >
    > podpisane zgodnie z wzorem, nr poprawny
    >
    > gdyby niższa kultura bankowości miała na drzwiach banku
    > napisane: "niesłyszący klienci wypierdalać", to nie miałbym pretensji
    > ale jeśli obsłużyli niesłyszącego, a teraz utrudniają rozliczenie
    > kredytu po przedterminowej spłacie to bardzo mi się to nie podoba...

    To matka nie słyszy?
    Jeśli tak, to rzeczywiście faux-pas, ale i na to są sposoby - są banki z obsługą w
    języku migowym przez video oraz czat. Nie wiem, co ma alior, bo nie używam (oprócz
    kantoru).

    Jednak taka pewność co do bezbłęddności listu to zdecydowane USI.
    Powód do narzekań miałbyś, gdybyście zadzwonili i naprawdę się okazało, że to
    zawracanie d4, a nie że w liście zabrakło np. jakichś wymaganych danych.
    Polecony do banku może wysłać każdy. A był choć z potwierdzeniem odbioru?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1