  • Data: 2004-06-05 18:49:42
    Temat: Re: niepolskie litery
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Artek* [ a...@e...one.pl ] napisał(a):

    > Chyba na wszelkie możliwe grupy piszesz na ten temat...

    tak, dokladnie _chyba_ na dwie inne, czyli tam gdzie jest to mi
    potrzebne, interesuje mnie czy polacy juz wprowadzili takie systemy,
    ktore respektuja nie tylko polskie litery, czy nadal sa zacofanym
    krajem...

    > Znaczy kto i o co Ciebie posądził?

    - Hamburg, luty 2004, zakup czegos karta w sklepie, chyba gazety, jak
    sprzedawczyni chciala zadzwonic po polizei za to, ze podpisuje sie z
    umlautem a karta nie ma takiego czegos... nie tlumaczylem sie na
    szczescie zbyt dlugo, bo byla wyrozumiala w miare, ale nie wszyscy sa
    tacy
    - Ljubljana, sklep wolnoclowy na lotnisku, kasjerka tez sie krzywo
    patrzyla, ale olala to po chwili
    nie byly to jakies powazne przypadki, ale jednak jakies byly... w
    polsce na szczescie nie mialem jeszcze takich przypadkow, ale coraz
    czesciej za granice wyjezdzam...

    > Nie znam, ale moim zdaniem nawet jeśli są możliwości
    > techniczne, to niepolskie litery _nie_powinny_ być
    > tam wprowadzane. I powinno tak być konsekwentnie
    > we wszystkich polskich dokumentach.

    ja jestem zupelnie odmiennego zdania -> skoro w wiekszosci przypadkow
    sa mozliwosci techniczne, to chce je wykorzystac, zreszta to nie my
    jestesmy dla systemy operacyjnego tylko system dla nas, taka jest moja
    opinia
    proponuje nie wnikac dalej w strukture (nie)podzielania czyjegos
    zdania, tylko wyczekiwac na ewentualne wypowiedzi ludzi znajacych
    odpowiedz na zadane pytanie, unikniemy zbednego smiecenia, dziekuje :)

    > Dziękuję za poradę. Przepraszam za śmiecenie.

    ciesze sie, ze moglem pomoc :-)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13