  • Data: 2004-06-17 13:38:30
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, ale w BePehahaha podpisujesz zgodę na angielską transliterację
    > (punkt w umowie0. Inną sprawą jest, jak ma się taka zgoda do ustawy o języku
    > polskim.

    Poważnie? Chyba zacznę czytać umowy z bankami :-)

    > Mnie akurat to nie dotyczy (
    > moje nazwisko jest neutralne), ale myślę że dałoby sie to skutecznie
    > zaskarżyć.

    Mnie dotyczy, ale szczerze mówiąc jakoś szczególnie mnie to nie bulwersuje w
    porównaniu z innymi wyczynami tego i innych banków. Nawet musiałem sprawdzić w
    portfelu który bank mnie tak urządził.

    A co do meritum: dojdziemy do absurdu gdy Chińczyk, Arab,... będą chcieli
    założyć konto w polskim banku.

    IMO transliteracja jest tu dopuszczalna.

    Jacek