eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Date: Wed, 22 Aug 2007 02:07:50 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <fagnc7$hn4$4@inews.gazeta.pl>
    References: <fabiai$vsk$1@node1.news.atman.pl> <fac0n9$cvu$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <faccpv$5tv$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <m...@m...localdomain> <faf6tl$2nhi$1@main.viknet.pl>
    <pjGyi.24364$Db6.21067@newsfe3-win.ntli.net>
    <faft9k$l57$1@main.viknet.pl> <fafvok$5hg$6@inews.gazeta.pl>
    <fagi1l$1aq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-68-91-213-0.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187766472 18148 68.91.213.0 (22 Aug 2007 07:07:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Aug 2007 07:07:52 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <fagi1l$1aq$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423756
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztofsf wrote:
    >
    > Jam to nie chwalac sie proponowal :)
    >
    > Mialbys racje, gdyby konto bylo prowadzone w dolarach - to jest , sprawy by nie
    > bylo.
    > Natomiast i konto i karta byly zlotowe. Na wyciagu kwoty beda w zlotych a nie w
    > dolarach.

    Nie, na wyciągu będą kwoty przeliczone na złote.
    Karta została obciążona w dolarach, nie w złotówkach.

    >
    > Reklamowac zreszta nalezy nie kwoty - a transakcje - nieautoryzowana sprzedaz i
    > nieudolna proba sprzedawcy wybrniecia z nieautoryzowanej transakcji.

    Ale co to da.
    Odpowiedź banku będzie szybka i prosta. Hotel przyznaje że transakcja
    była nieautoryzowana i kwotę już zwrócił. Koniec reklamacji.

    I czemu nieudolna. Tak się normalnie robi. Jeżeli obciążenie karty było
    nieautoryzowane, to się po prostu pieniądze na kartę zwraca i tyle.





    >
    >> Różnicę kursów, czyli własną stratę z powodu pomyłki może sobie
    >> dochodzić na drodze cywilnej.
    >
    > jaka pomylka? Niech sprzedawca dochodzi swojej straty, jesli naprawa jego
    > wlasnej pomylki (lub proby oszustwa) go obciazy.


    a co to było jak nie pomyłkowe obciążenie karty?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1