eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Date: Thu, 23 Aug 2007 00:54:12 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <faieqi$lrf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fabiai$vsk$1@node1.news.atman.pl> <fac0n9$cvu$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <faccpv$5tv$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <m...@m...localdomain> <faf6tl$2nhi$1@main.viknet.pl>
    <pjGyi.24364$Db6.21067@newsfe3-win.ntli.net>
    <faft9k$l57$1@main.viknet.pl> <fafvok$5hg$6@inews.gazeta.pl>
    <fagi1l$1aq$1@inews.gazeta.pl> <fagnc7$hn4$4@inews.gazeta.pl>
    <fagpah$s59$1@inews.gazeta.pl> <fahdgm$lng$4@inews.gazeta.pl>
    <fahdq8$15b$1@inews.gazeta.pl> <fahe8m$lng$9@inews.gazeta.pl>
    <fahop5$ho8$1@inews.gazeta.pl> <fai6c1$f98$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010219075.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187823250 22383 84.10.219.75 (22 Aug 2007 22:54:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Aug 2007 22:54:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423884
    [ ukryj nagłówki ]

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:fai6c1$f98$2@inews.gazeta.pl...
    >
    > Pomieszanie z poplątaniem.
    > A skąd hotel ma wiedzieć, w jakiej walucie jest karta i co go to obchodzi?
    >

    Tobie chyba sie pomieszalo :).

    >
    > oczywiście, że w swojej lokalnej, bo niby w jakiej innej?
    >

    Nie chodzi o to w jakiej walucie, ale jaka czynnosc. Tranzakcja powinna byc
    anulowana, a nie dokonanie uznania karty (wplaty).

    >
    > Niestety mało to prawdziwe. Winy klienta nie ma, ale stratny niestety może
    > być. Z racji tego że właśnie winny nie jest rekompensaty może dochodzić od
    > tego, kto jest jest winny tej straty.

    Wystarczy zlozyc reklamacje w banku. Generalnie wszystkie nieorawidlowosci
    zwiazane z rozliczeniem karty nalezy kierowac do banku i w ogole nie
    zawracac sobie glowy kontaktowaniem z akceptantem. Sa banki, ktore namawiaja
    do tego klientow, ale nalezy to zignorowac.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1