  • Data: 2009-10-15 11:14:56
    Temat: Re: nowy konkurs dla analitykow gieldowych
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ jak widzę masz bardzo krótką pamięć to przypomnę Ci, że minister
    > skarbu w rządzie PIS-u W.Jasiński sprywatyzował w ciągu swojej kadencji....
    > zero firm !!!

    Odp. No tak, koronny argument oszolomow herbu Ryzego: PIS.

    > L.Balcerowicz nazwał go największym szkodnikiem gospodarczym od 1989r.

    Odp. Co z tego, ze Balcerowicz nazwal kogos szkodnikiem. Dla mnie jego opinia
    jest tyle samo warta, co Twoja na moj temat. Dlaczego nie dostal Nobla do tej
    pory?

    > W swoim CV napisz, że jesteś wybitnym specjalistą od astrologii finansowej.
    > Jestem pewien, że powali to wszystkich na kolana i Cię wybiorą  :-)

    Odp. Specjalisci na Wiejskiej nie uzywaja astrologii finansowej, a i tak nie
    maja zadnych wynikow. Efekt koncowy sie liczy.

    D.