    From: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nr rachunku w mBanku
    Date: Tue, 14 Sep 2004 14:07:09 +0200

    ruf10 napisał:

    > a dlaczego?
    > co jest dziwnego w zerze?

    1. Pierwszy raz się spotkałem z takim numerem konta.
    2. Pierwszy raz się spotkałem z takim numerem konta w mBanku.

    > poza tym 2 pierwsze cyfry to suma kontrolna.

    _Wydawało_ mi się, że taka suma kontrolna zawsze, dla konkretnego banku,
    jest taka sama... Ale ja to truskawki cukrem posypuję, więc może byście
    jeszcze podrzucili mi jakiegoś fajnego linka do strony www, na której
    byłoby opisane co oznacza któr cyfra/ liczba w nr rachunku (np. że 04***
    to taki to a taki bank itp.).

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.