  • Data: 2010-06-17 06:30:52
    Temat: Re: numer zlecenia
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MNE <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zlecilem sprzedaz BIOTON jakies 2 tygodnie temu po 0,22
    > Czasami kurs wskakuje na 0,22 ale zanim sie to wszystko przemieli to pewnie
    > jeszcze troche to potrwa.
    >
    > Mam pytanko czy mając numer zlecenia, biuro maklerskie powie mi gdzie mniej
    > wiecej w kolejce jest moje zlecenie?
    >

    > Smierć trolom
    >
    > Pozdrawiam

    Przecież jest jawnie w necie:

    http://mojeinwestycje.interia.pl/gie/notgpw/notc/c_a
    kcje

    Wciskasz na nazwę Bioton

    i pod napisem "Tego nie dowiesz się BM"
    masz przyciski Zlecenia kupna - Zlecenia sprzedaży.

    Lista po 10 sztuk więc łatwo wiesz który jesteś w kolejce i czy
    ktoś nie wlazł przed ciebie.
    Po złożeniu zlecenia zobaczysz się po 15 min na godzinie
    złożenia zlecenia.

    Andrzej.