  • Data: 2019-10-11 13:56:37
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6d704833-3183-4a42-b6f6-010e7c25b043@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 11 października 2019 11:02:33 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Rozpisałeś się, różne cuda nawymyślałes a rzeczywistość na dzisiaj
    >jest prosta:
    >umowy z frankowiczami są wadliwe.
    >Albo zawierają abuzywne klauzule albo sa po prostu do unieważnienia

    Jaka jest rzeczywistosc, to sie w pare najblizszych lat wyjasni,
    a jakie cuda jeszcze przeczytasz, to moje pewnie wysiądą :-)

> [...]
    >zabezpieczenia ustanowione itp.
    >I jedna z kancelarii się dopatrzyła że polbank te środki uruchamiał
    >nie w ciągu 7 dni ale czasami czekał dłużej czasami były to 3dni
    >Co ciekawe uruchamiał je partiami. Czyli ci co złożyli dyspozycję 1go
    >oraz ci co złożyli 7go mieli je razem uruchomione np 10go.
    >I całkiem przypadkowo w tych dniach gdzie najwięcej uruchomień było
    >polbankowy kurs franka był niższy jak dzień wcześniej czy dzień
    >później.
    >Chodziło wiec ewidentnie o to żeby jak najwięcej tych franków
    >klientowi nawciskać. Ot taka ciekawostka

    Byc moze.
    A moze po prostu bank dopasowywal sie do wlasnej plynnosci.
    A moze nie calkiem przypadkowo plynnosc byla powiazana z kursem
    franka.

    Albo jakis tam pracownik zbieral te umowy i uruchamial zbiorczo, i
    przypadkiem mu tak wyszlo.
    Albo uruchomienie bylo powiazane z jakims instrumentem
    zabezpieczajacym, ktory powodowal, ze na drugi dzien kurs rosl.

    Musialbys zweryfikowac jakas wieksza liczbe tych umow ... albo
    poskarzyc sie do urzedu, a ten w trybie kontroli poprosi o
    wyjasnienia.

    J.