eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiobciążenie karty EUR PLNami w kraju strefy EuroRe: obciążenie karty EUR PLNami w kraju strefy Euro
  • X-Received: by 10.49.104.83 with SMTP id gc19mr991qeb.12.1378205223649; Tue, 03 Sep
    2013 03:47:03 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.104.83 with SMTP id gc19mr991qeb.12.1378205223649; Tue, 03 Sep
    2013 03:47:03 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!q10no2504013qai.0!news-out.google.com!p7ni567qas.0!nntp.google.com!j7no1
    27096qai.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 3 Sep 2013 03:47:03 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
    posting-host=2001:6a0:0:21:0:0:60:81;
    posting-account=dvCDaQoAAAA0_govNjmFvp7knVclUx5h
    NNTP-Posting-Host: 2001:6a0:0:21:0:0:60:81
    References: <8...@g...com>
    <e...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: obciążenie karty EUR PLNami w kraju strefy Euro
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>
    Injection-Date: Tue, 03 Sep 2013 10:47:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:595481
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 3 września 2013 12:08:02 UTC+2 użytkownik luc napisał:
    >
    >
    >
    > Alior?
    >

    Dokładnie, Alior Sync. Czyli to Alior ma takie złodziejskie praktyki?

    Wydawało mi się, że to jest bardziej związane z operatorem karty.

    Z ~10 transakcji wykonanych kartą tylko jedna byla rozliczona w PLNach, więc wydaje
    się że jednak jakieś specjalne okoliczności (terminal?) muszą wystąpić aby wystąpiło
    podwójne przewalutowanie.

    Pytanie o sensowność takiej opcji, z punktu widzenia klienta, wciąż jednak wydaje się
    zasadne.

    Wczoraj złożyłem reklamację w Syncu, więc pewnie dopiero za miesiac dowiem się jakie
    jest ich stanowisko.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1