  • Data: 2009-09-07 20:05:18
    Temat: Re: obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ze strony netto.pl wiem że gości ono pod swoim
    > dachem (znaczy podnajmuje lokale dla) podmiotów
    > z branży bankowej i telekomunikacyjnej.
    >
    > mam pytanie: jaki bank obsługuje transakcje karciane
    > w netcie? jakie banki mają placówki na terenie netto?
    > te co się zgłoszą czy netto preferuje jakiś konkretny?

    banki i netto? to jak polbank i internet...zupełnie się ze sobą nie
    komponują...

    1. nie można tam płacić kartą, to duńska sieć, a w Danii akceptują tam
    tylko domestiki,
    2. zobaczysz, że biedronka przy netto to super sklep, obsluga, towary
    itd...mam blisko do netto, ale praktyznie tam nie chodze - syf, ze
    szkoda gadac ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS