    From: "tsg" <t...@w...pc38e1.kmeif.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odebranie kwoty gwarancyjnej w Pekao ??
    Date: Wed, 03 Apr 2002 09:55:51 +0200

    >tak, trzeba tylko pójœć do oddziału i zgłosić ten fakt i odblokujš.
    Ja musialem wysmazyc pisemko do CKC, poza tym chcieli wcisnac mi
    kit, ze zeby odblokowac, musze miec u nich Eurokonto - wierutna bzdura, spokojnie
    wystarczy rok posiadania rachunku biezacego, np. tego, na ktorym byla zablokowana
    kwota gwarancyjna. Pisemko do CKC przekazali sami, kase odblokowali po jakis dwoch
    tygodniach. Nie daj sie spuscic na drzewo - wnikliwa lektura regulaminu karty
    zalecana.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl