  • Data: 2005-10-11 07:21:42
    Temat: Re: odliczanie finalowe - LUKAS zdazy czy nie
    Od: "rusfli" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4ac9.00000654.434ace3b@newsgate.onet.pl...

    > Zasadniczo nie mam powodu bronić informatyków z Lukasa, zwłaszcza byłych,
    > ale:
    > - promom kosmicznym zdarza się spadać
    > - w moim warzywniaku wczoraj Pani Jola upuściła słoik z marynowaną cukinią
    > - nawet dorosłemu zdarzy się zesrać w gacie
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Jacek
    >

    > --
    Rola informatyków z Lukasa sprowadza się jedynie do administrowania
    środowiskami.nna sprawa, że wcześniej mieli możliwość testów całego
    skomplikowanego środowiska. Struktura tego systemu to ... cieżka lektura
    nawet dla zaawansowanego "analityka systemów bankowych".Chyba żaden Bank od
    razu nie startował z takiego poziomu "komplikacji". Zawsze raczej dołącza
    się poszczególne komponenty po kolei w czasie - tu dla klientów i pełnej
    obsługi zrobiono to od razu.
    Będzie dobrze a co do czasu to myślę, że to kwestia 2 dni.