eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodmowa platnosci karta przez sklepRe: odmowa platnosci karta przez sklep
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.a
    t!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <dpehd9$5di$1@atena.e-wro.net> <dpek14$t2t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dpekoo$iss$1@inews.gazeta.pl> <dpeme7$aka$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <d...@s...poczta.onet.pl> <dper4v$gf4$3@kjonca.kjonca.bogus>
    <d...@s...poczta.onet.pl> <dpeth6$k3f$1@kjonca.kjonca.bogus>
    Subject: Re: odmowa platnosci karta przez sklep
    Date: Wed, 4 Jan 2006 00:28:55 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <98219$43bb08b0$540adbe9$19703@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 23
    NNTP-Posting-Host: 84.10.219.233 (84.10.219.233)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 04 Jan 2006 00:28:48 +0100
    X-Trace: 9821943bb08b0f1af7e4c19703
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:374016
    [ ukryj nagłówki ]


    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:dpeth6$k3f$1@kjonca.kjonca.bogus...
    > >
    > > Regulamin mówi co innego:
    > > http://pstryk.pl/info.php
    > >
    > Wiem. Prawdopodobnie, na gwałt zmienili "opłatę manipulacyjną" na
    > ubezpieczenie, tylko nie wszędzie pamiętali :-)

    Powinni zmienic jeszcze duzo wiecej, bo chyba nie wiedza jakie prawa
    przysluguja konsumentom.

    <cite>
    W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych
    gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia
    uszkodzenia w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku
    nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika,
    wszelkie koszty pokrywa klient.
    </cite>

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1