  • Data: 2004-11-11 16:04:18
    Temat: Re: odmowa transakcji 20 minut po???
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cmvbf9$140o$1@mamut1.aster.pl...
    > Użytkownik "nod" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale ona nie wisiala - pani dostala pokwitowanie z terminala. zreszta duzy
    > ruch byl w tym salonie, nie wiem, czy ktos jeszcze po tej pani nie placil
    > karta...

    po wydruku drugiego slipa sprzedawca powinien w teorii sprawdzic, czy podpis
    na karcie jest zgodny z podpisem na slipie, który sobie zostawia (czysta
    teoria, po jak płacę kartą to mniej więcej 50% sprzedawców nawet nie raczy
    zasymulowac sprawdzenia poprawności podpisu) i po "poprawnej weryfikacji" ;)
    podpisu naciska jeszcze raz enter, co służy właśnie potwierdzeniu zgodności
    podpisów. Dopiero wtedy transakcja dla posa jest zakonczona. Jesli nie
    zatwierdzila zgodnosci podpisu, to po jakims czasie (time out moze byc rozny
    dla rożnych akłajerow) idzie automatycznie reversal transakcji, i to tej
    pani sie wg mnie przydazylo. Gdyby ktos anulowal transakcje recznie w banku,
    u niej na posie zaden wydruk by sie nie pojawil !! Wydruki slipów sa reakcją
    na działanie merchanta na posie, tylko i wyłącznie