    From: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odrobinka optymizmu :) - BPHPBK
    Date: Sun, 3 Nov 2002 22:57:39 +0100

    Wojtek Frabinski wrote:
    :: Zbieram troche informacji o roznych KK i wlasnie zadzwonilem na
    :: infolinie BPHPBK.

    Dorzuce swoje 3 gr.

    Po pierwszym miesiacu funkcjonowania karty dostalem rozliczenie -
    wszystkie daty transakcji byly rowne datom ksiegowania przez bank.
    To byla pierwsza reklamacja.

    W drugim rozliczeniu przez pomylke doliczono mi jakies dziwne odsetki.
    I to byla druga reklamacja.
    Odsetki mi zwrocono dzien po dacie generowania rozliczenia. Saldo bylo w
    porzadku.
    Ale poniewaz pieniadze wrocily za pozno a ja splacilem tylko swoje
    wydatki, w kolejnym miesiacu znow naliczono mi odsetki od zle
    naliczonych odsetek.
    Tez je zwrocono i tez za pozno.

    I tak bylo co miesiac.

    Na szczescie po zlozeniu trzeciej reklamacji blednie naliczone odsetki
    zwrocono mi przed terminem generowania rozliczenia.
    Wyglada na to, ze juz po 3 miesiacach sprawa zastala uporzadkowana !
    (chociaz musze poczekac na kolejne rozliczenie).

    Przyznam ze srednia 1 rozliczenie=1 reklamacja jest calkiem niezla.

    MichalL