    From: "opolanin" <o...@o...fr>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [opinie] LUKAS e-konto pro
    Date: Sun, 19 Nov 2006 21:46:33 +0100

    "Maciej Muran" <noaddress@nospam> wrote in message
    news:455f63af$0$21121$88260bb3@free.teranews.com...
    > Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał

    Mam to konto pare dobrych lat i jestem zadowolony, ale...
    o plusach to sie nie pisze bo sie bardzi szybko przyzwyczajamy do tego i sa
    dla nas normalnoscia, a o minusach to pamietamy caly czas.
    No to ja o jeszcze jednym minusie - jesli chcesz wybrac wieksza ilosc
    gotowki to oczywiscie trzeba ja wczesniej awizowac, mozna przez internet
    wiec tak chcialem zrobic, ale lista placowek jest w kolejnosci... wlasnie
    nie alfabetyczniej tylko losowo!!! (w koncu sto iles placowek to nie duzo)
    Zeby bylo smieszniej to ironicznie zapytalem poczta wewnwtrzna jak jest
    ukladana ta lista a oni odpowiedzieli - losowo! Mozna sie pokusic o slaba
    historie tranzakcji itp.
    Tak naprawde to lukas kupil nowy system od kogos kto nie za bardzo pozwala
    na zmiany systemu albo kaze sobie slono placic bo przeciez takie sortowanie
    lub wpisanie nr konta w dowolnum formacie a pozniej przerobienie na dobry to
    kazdy srednio rozgarniety informatyk robi w pamieci.

    Pozdrawiam
    opolanin