eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2005-07-17 12:32:41
    Temat: Re: opłaty za
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dbdirh$7on$1@news.onet.pl...

    > Jakby nowa karta się nie wznowiła to jak może być pobrana prowizja?
    Tego nie
    > rozumiem.

    Ja też nierozumiałem. Nawet Bank również nie zrozumiał i zwrócił mi tę
    prowizję. Tym nie mniej zdarzyło mi się tak.

    > Albo karta się wznowiła i nie dotarła i wtedy jest prowizja albo
    > się nie wznowiła i nie ma prowizji.

    Pracownik banku wyjaśnił mi, że zamieszanie spowodowane było tym, ze tak
    w połowie obowiązywania karty karta mi się uszkodziła i wydano wtórnik.
    Podobno system wznawiania kart miał wygenerować żądanie wydania
    kontynuacji po 2 latach od wydania wtórnika i wykazywał, ze moja karta
    nadal ma ważność, choć wtórnik miał ważność zgodną z zastąpioną kartą.
    Ale to tłumaczenie pracownika, którego nie weryfikowałem. Niewykluczone,
    ze obecnie nie ma takiej możliwości i naprawiono ten błąd. Jeśli dobrze
    pamiętam, to mój problem był chyba na przełomie 2002/2003 rok.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1